joi, 17 octombrie 2013

Iubeste Viata si Viata te va iubi si Ea!




Dupa analizarea si trecerea problemei prin mai multe "filtre umane", am fost surprinsa placut sa vad ca prietenii mei isi iau rolul foarte in serios atunci cand le cer opinia, si unii incearca sa ma apere chiar de mine insumi :))) ma intreb de unde au invatat asta?!........e placut sa afli ca esti asa indragit.Adevarul este ca dupa ce am trecut problema si prin Filtrul Ratiuni Mele, ei au mare dreptate in frunte cu partea parentala.....si le-am zis ok asa e cum ziceti voi, aveti dreptate...insa am o intrebare: "-Ok, dupa ce procedez asa : Ce fac cu ce simt eu?!ce fac cu sentimentele pe care le simt?!" ....raspuns "-Pai ....nu stiu, asta e treaba ta!"....e adevarat ca sentimentele nu sunt "batute in cuie" dar nu trec nici ca "vaporii de apa".....




Insa multi uita ceva:  Eu iubesc viata si Viata ma iubeste pe mine! ....e valabil

pentru toata lumea: Iubeste Viata si Viata te va iubi si Ea! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu