joi, 7 noiembrie 2013

In asteptarea Iernii



Astept sa vina Iarna..."sa privesc cum ninge linistit  si eu inauntru la caldura, in fata geamului inchis,  nins cu stelute albe  si clopotei, savurand cafeaua si linistea, de la inganarea zorilor cu noaptea, din batrana vila, astept copiii sa se adune ....miros de scortisoara urca de la bucatarie, unde femeile pregatesc micul dejun, ascult cum imi soptesc peretii si usile, e petecul  meu de paradis....e ceva sigur ca si moartea dar ma simt perfect acolo.Cu suflete simple care ma rasfata cu bunatati, de parca ar fi mamele mele adoptive,...si un buchet  de inimioare calde care ma sufoca in pupicuri si imbratisari, primind in fiecare zi un buchet de cadouri ca niste nestemate rare si foarte pretioase.



Incremenesc o clipa privind pe geam la fulgii albi ce cad incetisor, invartindu-se  usor in aer, imi infrunt  reflexia mea in geam si imi inec gandurile in norii plumburii lasandu-ma coplesita de linistea din casa  si mirosurile familiare de la bucatarie ce iti aduc aminte de bunici, as vrea sa stau o vesnicie aici,  ma simt ca acasa, sa nu fiu nevoita sa plec de aici....aici sunt fericita si implinita, insa acum..."     acum pare asa departe, e ca un vis....sufletul imi este prins in mocheta puzzle de pe jos si rasul cristalin de copii ce trec pragul in intampinarea unui alt moment magic din zi ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu