marți, 15 octombrie 2013

Cine suntem...

L-am recunoscut dupa timbrul vocii....se pare ca sunt persoane care nu stiu cine sunt nici la 40 de ani,  pentru unii cel mai greu in procesul autocunoasterii de sine si evolutiei spirituale  e sa se iubeasca   si sa se ierte pe ei insusi.
Cateodata nu putem sa ne stapanim sentimentele de rusine si vina....uneori ne gandim ca daca am fi avut alte sanse in copilarie decat pe cele le-am avut, nu am fi facut alegerile de acum.....uneori credem ca o singura fapta a noastra ne defineste intrutotul.....avem tendinta unii dintre noi sa ne judecam propria persoana  foarte aspru.

Raspunsul la intrebarea lui :"Cum ajung sa aflu cine sunt si sa ma iubesc?" i-am spus ca eu am ajuns sa ma cunosc si sa ma iubesc cautandu-l pe Dumnezeu, si am inceput cautarea din interior, insa el trebuie sa isi construiasca propria lui cale.

Frica...frica uneori ne tine in viata...in cazul lui cred ca va fi un catalizator spre divinitate, evitand suferinta si fugind de ea refuzam sa evoluam, ne refuzam hrana spirituala prin care ne intarim "vasul" ca si trecerea peste etapa arderii in foc din  procesul de executare a unui  vas de portelan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu