sâmbătă, 14 decembrie 2013

Iubire

Da.... nu poti opri iubirea pentru un om, ia alte forme dar de iubit nu incetezi sa il iubesti pentru ca iubirea nu moare, indiferent de drumurile alese in viata, am inteles si inteleg ..... :) a fi indragostit e diferit de a iubi, prezentul face diferenta.... pe parcursul unei vieti ajungi sa iubesti multi oameni nu doar unul, insa pe fiecare intr-un mod unic, nu exista a iubi prea mult sau prea putin, exista doar a iubi sau nu ...viata ma intreaba dupa atata amar de ani: Crezi  sau inca crezi in iubire? ....Da, inca cred in iubire. Cred ca pot gasi aceea fiinta cu care voi putea traii, iubii, evolua in deplina armonie cu legile universului....pot devenii o fiinta libera alaturi de ea nu doar separat....imi amintesc ca intr-una din discutiile noastre m-ai asigurat ca tot timpul voi putea sa fiu libera, ca nu vei atenta la libertatea mea, am simtit surasul tau in fata nazuintei mele sau naivitatii mele  :) , libera, ce mult inseamna pentru mine sa fiu libera....cred ca tocmai iti tii promisiunea, sunt libera, urmeaza sa vad cum o pot folosi aceasta libertate intelept.... :)


copiii de azi intreaba mamele :

-Mama, dar unde  e timpul?

-Mama, cum te simti cand nu existi?


:)

eu intreb ce este iubirea fara libertate, insa ce este libertatea fara iubire?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu